Na některých počítačích se ve Vaultu projeví poklepání na soubor Inventoru najednou tak, že se spouští další kopie Inventoru, nikoliv jen otevřením daného souboru v aktivním již běžícím Inventoru. Proč? Dvojklik z Průzkumníku funguje správně.
Příčinou může být zablokování přístupu do Registry (např. antivirem) během instalace nebo aktualizace Inventoru (např. přes Autodesk Aplication Manager) - potřebné registrační informace Inventoru tak nejsou zapsány korektně.
Řešením je odmazat a znovu vytvořit větev v Registry - HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\Inventor\ - a následně spustit Inventor s vypnutým antivirem a vypnutým UAC (řízením uživatelských účtů) pod vaším uživatelským profilem.
Pozor, před tímto krokem doporučujeme zálohovat vaše aktuální „Možnosti aplikace“ pomocí nástroje Export, jelikož dojde k vynulování těchto nastavení. Tyto hodnoty pak můžete následně reimportovat.